Tällä kertaa pohditaan asioita. No ensinnäkin, kun mä rakastan kuvata luontoa ja itseäni ja muita ihmisiä, jos he sitä pyytävät, niin mulla on alkanut heräilemään ajatus siitä, että mitäpä jos meikäläinen joskus lukis uuden ammatin nimittäin kuvaajaksi. Mä haluisin oppia lisää kuvien editoimisesta ja kaikesta, mitä se pitää sisällään. Mun äitini on esim. ihaillut kuviani, kun olen kuvaillut tosiaan luonto aiheisia kuvia, niin se, että äitini on sanonut, että mä oon hyvä kuvaamaan, niin sen takia mä oon alkanut miettiä hieman alan vaihtoa peräti. En mä nyt vielä alaa aio vaihtaa. Sen takia tosiaankin haluisin vaihtaa jossain vaiheessa elämääni ammattiani kuvaajaksi, koska mä oon aina rakastanut kuvaamista. Se, että opiskelin kodinhuoltajaksi aikoinani, niin mä halusin edes jonkun ammatin. No siis halusinhan mä siivoojaksi silloin, kun opiskelin. Nyt, kun oon ollut siivous alalla töissä, niin mun häntäluuni, joka on vahingoittunut muutama vuosi takaperin, niin on alkanut taas vihoittelemaan. Se, että mä haluun tehdä töitä, niin mä ajattelen mun kehoani. Syy häntäluuni vihoitteluun on se, että kaaduin todella pahasti alamäessä talvella, kun oli älyttömän liukasta ja se, että kun mä nousin ylös niin sattui tajuttomasti, mutta pääasia, että sain itseni pystyyn. No joo anyway.... No hei tuo oli sentään pientä pienen elämäni aikana tapahtunut. ~Sofku~

Luonto%20otoksia%2021.jpg