Heissan blogiani lukevat ihmiset! Tällä kertaa käydään läpi vähän kuulumisiani. On ehtinyt tapahtua kaikkea kivaa. Mä en oo nyt herkeen kirjoitellut täällä blogin puolella, joten anteeksi siitä. No aloitetaas siitä, että olen ollut töissä sekä maaliskuussa, että huhtikuussa. No nyt on taas vapaata töistä. Mä oon niinku hälytys valmiudessa jos pomo soittaa ja pyytää hommiin. No nyt, kun oon ollut vapaalla, niin olen hoitanut kotihommia. Olen myös alkanut harrastaa lenkkeilyä enemmän mieheni kanssa. Äitienpäivä viikonloppuna tuli äitini, hänen miehensä ja veljeni yökyläilemään. No sinä samaisena päivänä, kun äitini, hänen miehensä ja veljeni tulivat eli lauantaina, niin tuli myös mun rakas enoni vaimonsa kanssa meillä käymään kahvilla. Oli tosi ihanaa nähdä ylipäänsä sukulaisiani. Sunnutaina eli äitienpäivänä mun äiti, hänen miehensä ja veljeni lähtivät jatkaa matkaansa. Sitten mun mieheni meni normaalisti maanantaina kouluun "amikseen" ja mä jäin kotiin. Nyt on helatorstai, kun kirjoittelen tässä koneen ääressä tätä blogiani. Huomenna 14.5.2021 tulee mun appiukkoni meille viikonlopuksi. Lauantaina ois tiedossa mun nimipäiväni juhlimista. Eipä sen ihmeempää. Ollaan kuulolla, sitku keksin lisää kerrottavaa. Moidooh! ~Sofku~

Sofia%20ja%20%C3%84iti.jpgLuonto%20otoksia%2019.jpgLuonto%20otoksia%2020.jpg