Heissan kaikki! Ajattelin välillä kertoilla kuulumisiani täällä blogissani. En oo nyt paljon jaksanut päivitellä blogiani, joten anteeksi kauheesti. Mutta joo no mä sairastuin flunssaan, joka alkoi siten, että mulle nousi järkyttävä kuume. No sen kuumeen, kun sain perjantaiksi pois, niin sit tuli yskä ja nuha. Lääkkeitäkin oon joutunut ottaa melkein ihan koko ajan ja piti käydä ostamassa lisääkin, kun loppu kesken. Mun olisi pitänyt mennä mun yhen tosi tärkeän ystävän luo kylään, mutta flunssa esti senkin, mutta no minkäs mä sille voin? Nyt, kun mulla on huomattavasti parempi olo, niin ajattelin mennä huomenna kouluun. No siinä oli ne kuulumiset, mutta mulla olis tässä samassa toinenkin juttu, mikä pitäis kertoo. Nimittäin mun rakas pikku siskoni, jonka kanssa asuttiin vähän aikaa saman katon alla, niin hän on muuttanut miehensä luokse, joten mä asun nykyään yksin. Tää on ihan parasta asua yksin, kun saa omaa rauhaa. Toki mun sisko tulee joskus käymään mun luona miehensä kanssa. Tai sit mä voin mennä käymään mun siskon luona, jos on tarvis. No, mutta joo oonhan mä jo tottunut siihen, että oon koko ajan yksin omassa kodissani. No nyt ei tuu muuta mieleen. Kiitos, kun luitte mun blogiani! Pyrin taas päivitellä blogiani ensviikon aikana. ~Sofku~

blogger1.jpg