Moido kaikki lukijat! Mä ajattelin kertoilla mun kuulumisiani. Elikkäs mulle kuuluu tällä hetkellä hyvää. Viikonloppu meni tosi mahtavasti nimittäin kävin pitkästä aikaa kahden hyvän kaverini kanssa hesburgerissa vähän haukkaamassa pientä purtavaa ja sen jälkeen mentiin käymään elokuvissa. Elokuvan nimi oli Coco. Se oli sellainen animaatio leffa ja voisin ehdottaa teillekin, jos ette ole nähnyt sitä ja jos kiinnostaa, niin käykää ihmeessä katsomassa se leffa. Sunnuntai menikin kotona siivoillessa ja yhden mun lemppari sarjan katsomisessa, jonka nimi on "Sydämen kutsumus". Se on tosi ihana sarja siinä on nuori ratsu poliisi, joka on ihastunut yhteen opettajatareen, mutta tämän ratsu poliisin entinen tyttöystävä tulee yhtäkkiä mukaan kuvioon ja se saa koko pakan sekaisin. He asustelevat sellaisessa pienessä maalais kylässä, jossa on vanha kaivos, mutta en paljasta sen enempää. Mutta joo siinä olikin mun viikonlopusta. Nyt taas arjen pyöritys hommiin nimittäin huomenna tiistaina meen työharjoitteluun. Tänään maanantaina kävin koululla, koska oli yto:tunnit eli teoriaa. No siinä tulikin kaikki, mitä tuli mieleen. Pyrin päivitellä tätä mun rakasta blogiani viimeistään loppuviikosta tai ensviikon alusta. ~Sofku~

29365857_1592535150867637_62433610077589