Moikka kaikki rakkaat blogini lukijat! Tällä kertaa aattelin hieman päivittää blogiani. Tänään on siis keskiviikko 26.6.2019, kun kirjoitan. Eli tänä päivänä vuosi sitten taakse päin aloin seurustella mun rakkaan kanssa. Tänään on siis vuosi päivä meillä. Ensimmäinen vuosi yhdessä olossa on mennyt erittäin hyvin. Oon vieläkin tosi rakastunut häneen. Hänestä on tullut mulle tosi tärkeä ja rakkain. Nyt, kun on vuosi päivä ja hän mun luona nyt, niin me aiotaan vähän juhlistaa sitä kahdestaan. Meillä on ollut niin ylä, kuin alamäkiä suhteessa välillä, mutta niistä ollaan selvitty. Jos joku ois sanonut mulle viime vuonna ennen meidän seurustelu aikaa, että mä tuun löytämään hyvän miehen mun elämääni, niin en ois uskonut. No nyt oon onnellisessa suhteessa ollut vuoden ja rakkaus on erittäin vahvaa. No siis mä voin kertoa sen, että viime vuonna olin alku kesästä tosi ahdistunut ja tuntui, että mikään ei tunnu miltään. No sitten mun rakas tuli mun elämääni juuri oikealla hetkellä. Hän pelasti mut pimeyden keskeltä ja ohjasi mut kohti valoa. Tässä nyt on vähän tietoa miten meidän suhde on alkanut ja edennyt eteenpäin. Kiitos, kun luitte blogiani! Kahtoo nyt, mitä seuraavalla kerralla tulee mieleen. ~Sofku~

64857557_2290680107719801_85526240650707