Moi kaikki lukijat! Tänään mä ajattelin vähän kertoa mun päivästäni. Elikkäs mä kävin tänään kaupassa ostamassa lisää tavaroita. Sitten meillä kävi tänään, kun mähän oon siis nyt mun äidin ja veljen luona, niin mun äidin kaveri tuli käymään kylässä ja he olivat jonkun aikaa. Sitten mä oon vaan loppuillan äidin ja veljen kanssa. Huomisesta sen verran tiiän, että mä meen varmaan joskus illalla omaan kotiini ja sit mun täytyy siivota siellä ja sit ensviikolla joudun taas vähän hoitelemaan omia asumis kuvioitani. Mutta ei siitä sen enempää. On se vaan niin ihanaa olla välillä jossain muuallakin, kuin omassa kodissani neljän seinän sisällä piilossa. Mun on pakko kertoa tää juttu itsestäni, vaikka tää ei liity tähän aiheeseen. Mä oon siis luonteeltani erittäin sosiaalinen ihminen, että välillä, kun mulla tulee niin sanottu (puhe ripuli) eli haluaisin puhua jonkun kaa, niin mä puhun joko itselleni asioista tai sit mä puhun mun siskon pupulle, kun siis mun siskon pupu asuu mun luona helmikuun loppuun asti. Että sellanen höpöttelijä mä välillä saatan olla. Eli älkää yhtään ihmetelkö, jos välillä tulee näitä blogi päivityksiä multa, mutta kun mä haluun välillä avautua mun elämästäni täällä blogissa. Kiitos, kun luitte! ~Sofku~

art%20finland%203.jpg