Rakkaus se on suurin tunteeni nyt tällä hetkellä. Tärkeää on se, että molempien henkilöiden kemiat toimii ja tunteet ovat molemmilla samat eli kumpainenkin rakastaa toisiaan. Näillä sanoilla blogini aiheeseen. Elikkä moikka ihanat blogini lukijat. Tosiaankin mun aiheena on rakkaus mun elämässäni. Mulla ja mun miehellä siis tuli tuossa vähän aikaa sitten vuosi kihloista ja rakkaus kukoistaa edelleen. Mä oon aina tehnyt vääriä valintoja ja tavallaan mennyt sieltä missä aita on matalin. Nyt mä en enää mee sieltä missä aita on matalin. Mä oon oppinut virheistäni, enkä tee niitä enää koskaan. Mulla on tosi hyvä olla nyt. On mies, joka rakastaa mua ja jonkunlainen työ ja ylipäänsä elämä on raiteillaan. Mikäs vois olla sen paremmin? Niinpä hyvä kysymys. No enivei ei muutaku seuraavaan kertaan. Olkaatte kuulolla. ~Sofku~

Sofia%20ja%20Miika%20part.%201%20%283%29