Moidoh kaikki lukijat! Mä ajattelin kertoa tästä päivästä eli perjantaista, että miten mun päiväni on mennyt. Eli aamulla menin eka kouluun ja koulupäivä kesti vain ja ainoastaan 3 tuntia ja 30 minuuttia. Sit sen jälkeen menin mun parhaan kaverin kanssa kaupungille hengailemaan ja shoppailtiin siinä samalla. Mä ostin itselleni clas ohlsonilta matka laturin, jolla voin ladata puhelimen helposti, vaikka esim. linkissä tai koulussa. Sit mä ostin yhden vaatteen ja karkkia näin viikonlopun kunniaksi. Eka mä mietin koko aamun, että meniskö kaupungille vai ei, mutta päätin sitten lähteä, kun kaverikin oli menossa keskustaan. Jos mä en ois tiennyt, että mun kaveri menee keskustaan, niin mä oisin mennyt joko yksin kaupungille tai kotiin. Sitten, kun mun kaveri lähti kotiin, niin mä jäin odottelemaan linkkiä, joka tuli keskustaan joskus klo. 14.12 ja lähettiin 14.15 huristelemaan kohti mun omaa koti paikka kuntaa. Sit, kun mä tulin kotiin, niin mä söin vähän jotain pientä välipalaa ja menin tunniksi päivä unille. Kiitos tosi paljon, kun jaksoitte lukea! Jos huomenna ei tuu multa blogi päivitystä, niin yritän viimeistään sunnuntaina tai maanantaina päivittää tänne jotain mielenkiintoista luettavaa. ~Sofku~

art%202.jpg