Moikka rakas blogiani lukeva! Viikko blogia pukkaa ja se jos mikä on parasta tässä mun jutussani. Mähän rakastan kertoa, mitenkä mulla on sujunut ja kuinka hyvin oon pärjännyt. Ensinnäkin se tärkein nimittäin painoni, niin se on kuulkaas pudonnut kaiken kaikkiaan 18,2kg ja oon tosi ylpeä itsestäni. Mä pystyn tähän ja sen huomaa, kuinka motivoitunut olen. No entäs kehon sisäinen, niin siitä kuulette tai siis näette ja tässä tulee tietoa hieman: Vyötärön ympärys oli alussa: 100cm ja nyt on: 90,5cm, lantion ympärys oli alussa: 129cm ja nyt on: 107cm, reiden ympärys oli alussa: 77,5cm ja nyt on: 69cm, BMI oli alussa: 37,5 ja nyt on: 32,3. Siinä ne tärkeimmät. Tietyt kohdat puuttuvat, mutta syystä. On vähän tarkempia ja erilaisempia mittauksia ja se, että vettä ei enää lasketa, koska pysyy samana. Ei siinä sen enempää tälle viikkoa. Nyt vaa kohti uutta viikkoa ja tasaista työviikkoa tietysti. Hyvää uutta alkavaa viikkoa kaikille! Ollaan taas viikon päästä tietokoneen äärellä raapustamassa uutta blogi päivitystä. ~Sofku~