Moikka! Aattelin tällä kertaa väsätä jonkun sorttisen rakkaus tarinan.. Elikkä oli kaunis äitienpäivä aamu ja en tiennyt minkä näköinen oot tai minkä kuuloinen äänesi on. Kun näin sut sinä samaisena äitienpäivänä, niin mä olin heti umpi rakastunut suhun. Se iski, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Sussa mä heti kiinnitin huomiota hymyysi ja silmiisi. Sussa oli sitä jotain. No ei sen puoleen. Sitten meni jonkun aikaa, kun ruvettiin juttelee joka päivä viesteillä. Tää on siis kirjoitettu 20.5.2019 ja tää kirjoitus ois pitänyt kirjoittaa 13.5.2019. Anteeksi viivytys on ollut muuta hommaa. Tää kirjoitus kertoo siis mun ja mun rakkaan mieheni ensi kohtaamisesta äitienpäivänä 13.5.2018. On muuten mielenkiintoista, että äitienpäivänä voi kohdata suuren rakkauden. Musta vaan tuntui siltä, että halusin kirjoittaa tänne blogiin täst rakkaus stoorista. Mun mielestä blogi on siitä paras paikka kertoa omasta elämästään, kun sitä voi lukea ihan kuka tahansa. Meinaa en mä varmaan ainoa oo, joka on löytänyt elämän kumppaninsa äitienpäivänä. Mutta me ei ruvettu heti seurustelemaan silloin vaan vasta vähän yli kuukauden päästä alettiin seurustelee. Voi olla, että kirjoitan jotain, kun tulee vuosi siitä, kun alettiin seurustelee. Mutta hei kiitos, ku luitte blogiani! Tästä on hyvä jatkaa etiepäin. ~Sofku~

52686625_2104450999676047_31523132972612