Moi! Aattelin kertoo vähän mun elämästäni. Noh jospa mä aloittasin sitte. Eli mä oon pienenä matkustanut aika paljon esim. laivalla oon käynyt useasti ja oon useasti käynyt mökillä mummon ja papan kaa. Ja niitä niin sanottuja parisuhteita on ollut. Tällä hetkellä mulla ei oo ketään poikaystävää, vaikka kuinka jotkut yrittää iskeä mua niin mä en ota ketä tahansa miestä elämääni. Maailman ihanin asia on se, että oon saanut paljon ihania kavereita, ystäviä ja veljen. Haaveilen tällä hetkellä, että saisin ammatin ja saisin joskus miehen, jonka kaa voisin perustaa perheen ja oma kotiki ois haaveissa, sit ku oon saanut opinnot käytyä. Noh elämä on täynnä uusia yllätyksiä. En osaa sen enempää kirjoittaa, mutta aina jos mulle tulee mieleen jotaki, niin kirjoitan kyllä. Kiitos, kun luitte! Seuraavalla kerralla on hyvä jatkaa. 

~Sofku