Moi rakkaat blogiani lukevat ihmiset! Mun viikkoni on mennyt sekä projektin myötä hyvin, kuin työssäkin. Kehoni alkaa päivä päivältä ja viikko viikolta tuntua normaalilta. Niin no miten sen normin pystyy luonnehtia sen paremmin. No enivieteri mähän tulin päivittää perus kuulumisiani. Elikkä löpinät sikseen. Ekana kerron teille, kuinka paljon kaiken kaikkiaan lähtrenyt painoa, niin 19,6kg on nyt pudonnut ja oon aivan happy. Ei enää kovin kauaa mee, kun 20kg menee rikki laihdutuksen myötä. Välillähän mulla on ollut turvotusta kehissä, mutta se kuuluu asiaan. Paino kuitenkin putoaa ihan normaalisti. Se, mikä mulle on tärkeämpää, niin suolistoni toimii ja olotilani kohenee entisestään. Mitä tulee kehoni mittoihin, niin nyt viikon aikana taas ei oo mikään muuttunut, mutta sehän kuuluu myöskin asiaan. Meillä on meinaa uus vaaka käytössä, niin se näyttää todella tarkkaan kehosta, missä jamassa olen. No sen verran voin paljastaa, kehoni sisäinen rasva on: 7 joka on tosi hyvä. Sen korkeammaksi ei saa nousta. BMI: on 31,7 ja tää on tosi tarkkaa mitattu. Mä siis nimenomaan itseni vuoksi haluan otattaa joka viikko mittauksia ja painon, koska mua kiinnostaa ja se, että haluan jakaa teillekin tarkempia kuulumisia ja tietoa, kuinka hyvin mulla menee. Mullahan on siis vielä matkaa tavoitteeseen, mutta mä en luovuta vaan jatkan entistä enemmän, koska haluan elää elämäni onnellisena painonikin kanssa. Mikä olisikaan sen parempaa ja ihanampaa, kuin oma ukko rinnalla seisoo ja tukee mua matkallani kohti parempaa elämää. Mulla on muitakin tukijoita mm: äiti, hänen miehensä, veljeni ja hyvä ystäväni. Laitan vielä alle kuvat ennen ja nyt itsestäni. Iso kiitos, kun luit päivitykseni. Ensviikolla taas päivitellään kuulumisia ja laihdutus projektini etenemisestä myös kuulumisia. ~Sofku~

Sofian%20blogi%2032.jpg