Moi blogiani lukevat/seuraajat! Ihan ensinnäkin mulle kuuluu hyvää tosin kiirettä on pitänyt työn saralla. Laihdutukset etenee, mutta tällä hetkellä on painonhallintaa. Painoni ei oo noussut eikä myöskään laskenut. Oishan se ollut kivaa jos ois ees vähän laskenut painoni, mutta pääasia kumminkin on se, että ei oo noussut. Toki päivän aikana paino nousee, koska ihminen oletettavasti syö ruokaa. No enivei nyt asiaan nimittäin haluatte kuulla varmaan tuloksia, kuinka hyvin on mennyt. Laitan eka viime vuoden syyskuun aloitus mittaukset: (1.9.23) Vyötäröni oli 100cm, nyt se on 90,5cm, reisi oli 77,5cm ja nyt on 68cm, lantio oli 129cm ja nyt on 109cm, huomaa kyllä, että on turvotusta ilmassa, rasva oli 50,2 ja nyt on 46,9, sisäinen rasva on ollut ja on edelleenkin 7, BMI oli 37,5 ja nyt on 30,4, jos kiinnostaa tietää niin sanonpa kumminkin lepo kilokalorit oli 1585 ja nyt on 1537 ja painoni oli 106,6kg ja nyt painan 82,5kg. On vielä matkaa kesken kohti tavoitettani, mutta jatkan ilolla. Ai niin haluan kertoa yhden jutun ennen loppulausahdusta nimittäin mä oon oppinut syömään hedelmiä. Sen takia ilmaisin asian, koska en oo pahemmin syönyt hedelmiä saatikka marjoja. Nyt kun on tämä laihdutus prokkis niin oon oppinut tämän kyseisen dieetin avulla syömään niitäkin. En ole herkutellut, kuin silloin jos on ollut joku juhla ja niitä ei oo ollut kovin paljoo. Sen minkä oppii, nii se jää elämääni. Enkä halua missään tapauksessa niitä kiloja takaisin, jotka mulla oli viime vuonna. Mä näytän teille ja koko maailmalle, että kyllä mä pääsen tavoitteeseeni ja elän lopun elämäni terveenä. Ensviikolla tulee taas blogi päivitystä. ~Sofku~

Sofian%20blogi%2036.jpg