Moi kaikki blogiani lukevat! Mulla ois nyt kunnon stoori kerrottavanani teille mun elämäntapa muutokseeni liittyen. Elikkä aloitetaas painoistani. Aloittaessani painoni oli 106,6kg ja nyt on 93,4kg. Viidessä viikossa tapahtunut tuo painon laskuni tällä projektillani. Mulla on aina ollutollut siis ylipainoa, etenkin kun muutin pois kotoa ja kun olin työttömänä liikuin huomattavasti vähemmän ja herkuttelin enemmän, kuin laki sallii. Sittenhän se meikäläisen paino hiipi, kuin varkain ja liikkuminen vaikeutui. Herkut maistui ja sokerikoukku oli iso. Kulhollinen karkkia saattoi mennä yhdessä hujauksessa. Vaatteiden koko kasvoi ja toi haasteita sopivien vaatteiden löytämiselle. Hengästyin ja väsyin helpommin ja olisin vaa voinut nukkua kokoajan. En vaa jaksanut tehä yhtään mitään. Kokeilinpas sitten erilaisia laihdutus ohjelmia välillä muutaman kilon sain pois ja hetken päästä ne tuli korkojen kera takas. Ennen söin tosi paljon isoja annoksia ruokaa. THE 1:1 DIET ohjelmalla saan tuloksia paremmin aikaan ja se näkyy paremmin voinnissani ja motivoi. Nykyisin jaksaa tehä enemmän asioita ja työpäivän jälkeen jaksaa kotonakin tehä kotitöitä ja touhuta eri tavalla ukon kaa, kuin ennen. Nykyisin kolotukset on vähentyneet ja energiaa tullut ja väsymyskin vähentynyt. Mitenkä sitten törmäsin tähän dieetti ohjelmaan, no rakas äitin kertoi suositteli kokeilee sitä. Voin ilolla suositella juuri sulle tätä dieettiä. Siinäpä on totuus mun tästä projektistani saada painoa pois ja saada itseni kuntoon. Kiitos, kun luit. Seuraavalla viikolla lisää päivitystä tulee. ~Sofku~