Moikka kaikki blogini lukijat! Enpä oikein keksinyt parempaakaan otsikkoa, joten kelvatkoon tuo heissan. Mulle kuuluu tällä hetkellä hyvää. Eipä oo töistä ollut tietoa hetkeen, jotenka koti rouvana hoitanut asioita. On ollut alamäkiä, mutta niistä selvinneenä ja vahvempana kohti uusia haasteita. Olen ottanut itteeni pitkästä aikaa niskast kiinni ja ruvennut leipomaan. No ekana tein pannarin ja sen jälkeen laajensin hieman leivonta taito haasteitani ja leiposin pottu rieskoja eli peruna rieskoja. Niistä tuli todella hyvän makuisia. Yllätyin positiivisesti, koska en ole koskaan ennen ollut mikään maailman paras leipuri. Mulle nousi ajatus jossain vaiheessa tässä taannoin, että haluisin sinänsä olla ns. (pullan tuoksuinen vaimo) miehelleni. Mä aion ja haluan kehittää leivonta osavuuttani, jotta ei tarttis koko ajan kaupasta ostella valmis herkkuja kahville. Ollaan siis mieheni kaa tehty yhdessä pannaria ja pottu rieskoja, mutta tänään perjantaina 19.2.2021 minä itse päätin kokeilla tehdä rieskoja ja onnistuin siinä tosi hyvin. Sitten täytyy seuraavaksi miettiä, että mitäs sit lähtis kokeilee leipoo. Eipä tässä muuta tällä kertaa. Seuraavalla kerralla varmasti tulen kertoo lisää kuvien kera uusista ruuista ja leivonnaisista. Tähän alle liitän 2 kuvaa. Toisessa on rieskat ja toisessa pannari. Olkaahan kuulolla ja silmät tarkkana. Moikkaa!!! ~Sofku~

152422762_845852676266435_25806400582700151788020_448665743143949_39988930981570