Moikka moi rakkaat blogini lukijat! Aattelin pitkästä aikaa kirjoittaa mun blogiini, että mitä mulle kuuluupi. No mulle kuuluu oikein hyvää tällä hetkellä. Oon ollut työharjoittelussa, mutta tänään tiistaina 27.3. mä olin koulussa, kun oli yhteisiä tunteja muiden kanssa. No huomenna mä meen taas töihin siivoilemaan ja auttamaan ruuan jaossa, kun pitää asiakkaille viedä ruuat. Mä oon tykännyt olla töissä ja siellä on tosi mukavia ihmisiä, jos vaikka tulee jonkunlainen probleema, niin voi vaan mennä kysymään työkavereilta, niin kyllä he osaavat auttaa. Ai niin jos mä oon unohtanut kertoo, että millaisessa paikassa oon työharjoittelussa, niin mä oon vanhainkodilla. No mitä tulee vapaa-ajasta mieleen kertoa, niin mä oon vaan kotona aina illat ja pesen pyykkejä ja teen kanavatöitä, kuuntelen musiikkia ja välillä katson, joko yle areenasta sarjoja tai leffoja tai sitten mä katon you tubesta videoita. Sitten tietysti välillä mä saatan tyyliin käydä, vaikka kavereiden kanssa kaupungilla chillailemassa. Niin no siinäpä päällimmäiset uutiset meikäläisestä. Kiitos, kun luit! Pyrin viimeistään taas päivitellä mun blogiani, joko viikonloppuna tai ensviikon alussa. ~Sofku~

Katseen%20harhailua%20horisontissa..jpgart%206..jpg