Moikka rakkaat blogini lukijat! Aattelin pitkästä aikaa vähän päivitellä blogiani. Elikkäs mä rakastan ylikaiken käyttä luovuuttani käsillä tehden. Kanavatyöt ja aikuisten väritys kirjat ovat ehdottomasti mun ykkös lempparit. Täälä kertaa aattelin kertoa aikuisten väritys kirjan värittelystä. Mä en muista varmaksi, että milloin oon ekan kerran hankkinut aikuisten väritys kirjoja. No enivei. Mä oon väritellyt kuitenkin jo muutaman vuoden ainakin ja intoa löytyy vielä tänäkin päivänä. Se on se juttu, että kun saa värittää ja keskittyä siihen. Stressi ja kaikki ahdistus hälvenevät siinä samalla, kun saa keskittyä värittelyyn ja eri toteen siinä on pieniä yksityiskohtia ja ne on mielenkiintoisia. Onneksi siinä ei tarvii käyttää tiettyjä värejä, vaan vain taivas on rajana. Eli mä itse väritän oman mielen mukaan ja päätän itse värit, kun mä eka tutkailen kuvan jokaista kohtaa ja sitten teen oman johto päätökseni. Jotenkin mua innostaa se, että saan käyttää montaa eri väriä ja aina lopputulos on yllättävän hieno. ( omasta mielestäni) No joo siinä oli mun ajatelmia ja ylipäänsä mun harrastukseeni liittyviä asioita. Kiitos, kun luit! Seuraavaan kertaan voi mennä tovi. No mä kirjoitan aina silloin, kun on aihetta. Loppuun laitan pari kuvaa värittelyyn liittyen. 

Sofian%20blogi%2021.jpgSofian%20blogi%2022.jpg