Moikka rakkaat lukijat! Viikko blogin aika. Arki on mennyt perus systeemein eli töissä, mutta torstai oli arkipyhä, joten oltiin vapaalla. Tiistai ehtoona tuli töllöstä Euroviisu semifinaali, jossa Suomi oli esiintymässä ja pääsi jatkoon. Itse tykkäsin Serbian esityksestä ja oli pari muutakin maata, joista tykkäsin. Perjantaina alkoi sitten jääkiekon MM-kisat, joita aloimme seuraamaan telkkarista. Lauantaina oli eka Suomen toinen peli ja sen jälkeen illemmalla aloimme katsomaan Euroviisu finaalia. Oli paljon upeita esityksiä ja ensinnäkin Suomi sijoittui loppujen lopuksi 6:nneksi ja Bulgaria vei voiton. Itse en kauheasti pitänyt siitä esityksestä, mutta olihan kuulemisen arvoinen. Mun mielestä Suomen esitys oli erittäin hyvä. Olen todella onnellinen Lindan ja Peten puolesta. He vetivät esitystään erinomaisesti ja lavasteet oli upeat. No huomenna alkaa taas arkinen aherrus. Hyvää sunnuntaita kaikille ja mukavaa alkavaa viikkoa jokaiselle. ~Sofku~


