Moikka! Mulle kuuluu hyvää. Olen mieheni kanssa välillä reissattu mun siskon luona ja käväistiin myös mun äiteen luonakin. Olen päässyt hoitaa hieman tädin virkaa, kun olen nähnyt pikkuista eli mun siskon tytärtä. Olen kyllä siitä maininnutkin aikaisemmin, että musta tuli tosiaan täti tammikuun loppu puolella. Silloin, kun äitini luona käytiin niin näin pikku veljeäni ja hänen kanssaan touhuttiin. Samalla juhlittiin, kun minä täytin syyskuun lopussa vuosia ja veljeni synttärit olivat vasta tulossa. Asiasta kukkaruukkuun.. olen alkanut pohtimaan tosissani autokortin hankkimista elikkä jossain vaiheessa olis eessä autokoulu. Se helpottas kummasti liikkuvuuttani paikasta a) paikkaan b). Mutta joo siinäpä olikin tähän astiset kuulumiset. Olkaamme kuulolla, kunhan keksin taas hyvän aiheen. ~Sofku~