Hellouu kaikki lukijat! Ajattelin kertoa vähän mun keskiviikostani. Tosin eihän yleensä keskiviikossa oo mitään ihmeellistä. No, mutta joo kerronpa kuitenkin nyt. Elikkäs mä olin normaalisti koulussa tänään ja meillä oli köksää eli oltiin keittiöllä koko päivä. Tänään tehtiin espanjalaista ruokaa ja se oli tosi hyvää mä ainakin tykkäsin siitä ihan älyttömästi. Koulun jälkeen, kun menin linkkiin, niin se oli tosi ihanaa, kun mun yks kaveri piti mulle seuraa. Kun tulin omalle koti paikkakunnalle, niin kävin pakosti kaupassa. Oli tosi ihanaa kävellä kaupalta kotiin aurinkoisessa säässä. Mä oon huomannut tänään sen, että mä tuun pienistä asioista iloiseksi. Mutta joo no siinäpäs tais olla jotakin tästä päivästä. Kerron sen verran huomisesta, että mun pitää aamulla mennä käymään terkkarin luona, kun pitäis hakee influessa rokote TTO: jaksoa varten. Sen jälkeen meen vasta kouluun ja sit täytyy mun olla tarkkana, että tuleeko mulle mitään sivu vaikutuksia rokotteesta. Kiitos, kun luitte mun blogiani! Yritän viimeistään viikonloppuna päivitellä taas mun blogiani. ~Sofku~

art%204.jpg