Moi sinä blogiani lukeva. Aattelin vähän kertoa tarkemmin elämäntapamuutos remontistani. Olen aloittanut noin 2 vkoa sit THE 1:1 DIET ohjelmalla tän mun matkani elämäntapa muutoksen. Oon siis aiemminkin yrittänyt monin eri tavoin saada muokattua elämääni paremmaksi, mutta jossain vaiheessa meikällä ^mopo^ karkas käsistä ja herkut alkoi maistua kaksin käsin menetelmällä. Syynä oli laiskuus liikkaa kohtaan ja ei jaksanut kiinnostaa mikään. Nyt tän noin 2 vkon aikana on lähtenyt painoa 5,7 kg. Olotilani on paljon parempi ja aion jatkaa niin kauan, että varmasti voin hyvin kehonikin puolesta. Vielä on matkaa tavoitteeseen, mutta minähän en luovuta. Jos mä jotain päätän, niin siinä pysyn. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Mä siis en yleensä pahemmin tällaisista asioista oo puhunut täällä, mutta nyt tartuin härkää sarvista ja päätin kertoa, koska mun mielestäni on kertomisen arvoinen. Mikä tekee tästä ihanaa on se, että on paljon tukijoita mulla. Eli en oo yksin, vaan aina voin kääntyä ammattilaisen puoleen jos jokin asia mietityttää. Alku päivät olivat vähän hankalia, mutta loppujen lopuksi kaikki on mennyt hyvin. Eipä mulla muuta, kuin että hyvää yötä ja ollaan kuulolla ensviikolla. Hei ja jos kiinnostuit ja haluaisit lähteä mukaan, niin otapa yhteyttä neuvojaani [email protected]

~Sofku~