Moi sinä blogiani lukeva! Mulla ois asiaa teille. Tehän tiiätte mun viime päivityksistäni, että elämäntapa remonttia teen. No nyt voin kertoa pienoisen positiivisen asian nimittäin kaiken kaikkiaan multa on lähtenyt 12,2kg painoa ja olen saanut enemmän virtaa jaksaa tehdä töissä hommiani ja kotonakin jaksan vähän paremmin koti askareitani tehdä. Oloni on parantunut entisestään ja en oo enää niin väsynyt, kuin ennen tätä elämäntapa remonttia. Kun kehoni voi hyvin, niin mielikin pysyy parempana ja motivoituneena. Ja se, että en oo lipsunut kertaakaan ruoissa. Oon pysynyt ainoastaan tässä tietyssä dieetissä. Mä oon tosi motivoitunut, innokas ja erittäin onnellinen. Olen ylpeä itsestäni, että musta on tähän ja se, että onhan mulla vielä matkaa tavoitteeseeni, mutta en välitä siitä vaan teen työtä sen eteen, että saan itseni kuntoon sata prosenttisesti. Siinäpä oli ne tärkeimmät. Mitä elämääni muuten kuuluu, niin ihan hyvää kiitos. Miekkoseni kaa ollaan onnellisia ja meillä menee hyvin. Töissä menee hyvin myös. Ei mitään muuta, kuin moikka! Päivitän taas ensviikolla kuulumisiani. On kivaa jakaa näitäkin asioita teille, niin tiedätte mikä meininki. ~Sofku~