Moikka! Mä aattelin vähän kertoilla teille rakkaat lukijat mun päivästäni. No eka mä olin koulussa 8-14. Sitten, kun tulin kotiin niin hörppäsin päivä sumpit naamaariini ja sitten mä rupesin siivoamaan kotiani, kun ylläri ylläri se oli siinä kunnossa, että en ois uskaltanut edes päästää ketään kylään. Hyvä puoli oli se, että mun siskoni lähti pois kotoa, niin sain siivottua oikein kunnolla. Eli mä imuroin matot ja lattiat oikein kunnolla ja moppasin nihkeällä mopilla lattian. Sitten mä tiskasin astioita, kun niitäkin oli kertynyt aikas paljon. Sitten mä käväsin viemässä roskatkin pihalle. Huomenna vois käydä koulupäivän jälkeen kaupassa ostamassa viikonlopun ruoka aineksia ja jotain herkkuja. Että sellasia asioita tällä kertaa. Aion ehkä viikonlopun aikana päivittää tätä blogiani. Kiitos, kun luitte tän mun artikkelin! ~Sofku~

art%202.jpg