Ujo tyttö, kun olin pienenä, niin silti mä olin koti oloissani hullu. No enpä nyt ihan kaikkee kerro kuitenkaan. Mä aina mieluummin seurasin ihmisiä sivusta, koska mä olin varovainen, jos vähänkään menin juttelee jollekin koulussa, niin en mennyt pelkoni takia. Kotona mä olin aina oma itseni. Pikku likkana leikin pikku siskoni kanssa enimmäkseen. Mitä vanhemmaksi kasvoin, niin sitä rohkeammaksi tulin. Oikeestaan, kun muutin kotoa äidin siipien suojasta maailmalle, niin silloin piti opetella asuu omillaan ja itse piti osata maksaa laskut ja jne.. Ei onneks ollut vaikeeta, koska äitini opetti mulle, miten maksetaan laskut. Kyllähän mua jännitti laskujen maksu, niinku ketä tahansa nuorta, joka muuttaa omilleen. No sitku opin olemaan omillani, niin sit oli tavallaan maailma avoin. Ennen tuota, jonka kirjoitin, niin olinhan mä ollut uhka rohkea ja kävin taitaja kisoissa kisailemassa ja loppujen lopuksi sijoituin 4. Ei ollenkaan paha, koska olin 6 parhaan joukossa. Olin voittanut itseni ja olin ylpeä itsestäni ja kilpa kumppaneista, joiden kaa kisattiin. Mutta joo ei se nyt ollut tän jutun pointti. Tällä hetkellä olen onnellisimmillani, kun mulla on mies, jonka kaa oon jo naimisissa ja haluun olla hänen kanssaan koko lopun elämäni. Se, että oon ollut töissä, niin no ekaan työpaikkaan pääsin yhden rekryn kautta. Oli siis sellainen rekrytointi tapahtuma, jossa oli monia eri firmojen edustajia, joiden kaa sai käydä juttelee. Joo ja sitä kautta pääsin yhteen paikkaan hommiin, jossa olin töissä melkein 1,5 vuoden ajan. Sit mä muutin pois, kun duunit loppui ja mieheni asui tällä nykyisellä kotipaikkakunnalla. No mähän soitin yhteen työpaikkaan, että oisko töitä tarjolla, niin mulle näyteltiin vihreetä valoo. No mä soitin uudestaan muuton jälkeen tosiaan töiden perässä tälle samalle henkilölle ja kävin haastattelussa ja sain samana päivänä tiedon, että ois keikka luontoista duunii tiedossa ja pääsin siis viikoksi töihin. Oon siis ollut välillä töissä, mutta nyt on ollut hiljaista. Täytyy katsella muita hommia, että oisko mulle jotain. ~Sofku~

Sofian%20blogi%2029.jpg