Hyvää loppiaista kaikille blogini lukijoille! Tänään ollaan siivoiltu joulua pois eli koristeet ja kuusi menivät ns. jouluteloille. No joo enivei. Mulla oli tänään mittaukset ja kerron ihan rehellisesti, että olen syönyt jouluna, uutena vuotena ja loppiaisena suklaatia ja ikävä kyllä näkyy kehossani. Ei pahasti näy, mutta sen verran kuitenkin, että paino on noussut kilon. En pidä asiaa pahana, koska mä olen saanut luvan kanssa herkutella suklaalla, mutta hillitysti. Aina silloin, kun töissä käynyt, niin oon pyrkinyt syödä terveellisesti ja oon liikkunut, koska teenhän siivousta työkseni. Haluatte kumminkin tietää jo ne tulokset ja minäpä kerron ihan rehellisesti teille. BMI: on nyt 30,5 joka on hieman noussut viime kerrasta, mutta otan itseäni niskasta kii ja teen enemmän työtä sen eteen, että saisin alemmaksi, sisäinen rasvani on kuitenkin edelleen 7, lihasta on tullut 22,2, rasva on 47,9 ja oon happy, vyötäröni on 93cm, reisi on 66cm, lantio on 106cm. Vaikka nämä tulokset eivät näytä hyvältä välttämättä teidän silmissänne, niin mun mielestä ei onneksi ole tullut ne kilot takaisin, jotka lähdin pudottaa. Mulla on vielä matkaa tavoitteeseeni, mutta en luovuta helpolla. Nyt opettelen pitää painoni hallinnassa ja pyrin myös saamaan sen alemmas. Kyllä musta on tähän. Ei mulla muuta, kuin että hyvää viikonlopun jatkoa ja ollaanhan kuulolla taas. ~Sofku~