Moi kaikki lukijat! Ajattelin vähän kertoo mun hiihtolomastani, että mitä oon ehtinyt tehdä ja missä oon mennä vipeltänyt. Elikkä mä olin tuossa pari päivää äidin ja veljen luona. Menin tiistaina ja palasin torstaina illalla takas kotiin. Keskiviikkona mä kävin vähän shoppailemassa äidin ja veljen kaa. Ostin muun muassa uuden puhelimen, kun entinen alkoi käydä hermoilleni. Sitten mä ostin yhden tosi ihanan verhon. kun aattelin vähän sisustaa jossain vaiheessa mun kotiani. Muuten oon ollut vaan. Nyt viikonlopun ajattelin olla vaan omassa kodissani, että jaksaisin lähteä taas tienpäälle maanantaina, kun koulu arki alkaa. Nyt näin loman jälkeen oon vaan kaksi viikkoa koulussa, kunnes mulla alkaa TTO: jakso. TTO: jakso kestää sen viisi viikkoa, mutta mä käyn siltikin koulussa yhtenä päivänä viikossa, koska mulla on YTO: aineita koulussa. YTO tarkoittaa yhteisiä aineita eli silloin opiskellaan teoriaa. Mutta joo siinä taisi olla kaikki tärkeät asiat. Ensiviikolla yritän taas vähän päivitellä blogiani. Kiitos, kun luitte! ~Sofku~ Art%203.jpg