Moi ja oikein hyvää ensimmäistä adventtia kaikille blogiani lukeville! Ois taas sen tutun viikko blogi päivityksen vuoro. Mun paino itsessään ei ole muuttunut miksikään, koska opettelen kokoajan myös painonhallintaa. Mutta hyvät ihmiset mun kehossani on tapahtunut kuitenkin kuluneen viikon aikana muutoksia kohti parempaan. No niin elikkä mennääs sitten kehoni tuloksiin ja kerron edelleenkin sen, että kuinka paljon on tapahtunut muutoksia kaiken kaikkiaan muodossa, koska haluan, että näette tekstin ja kuvan muodossa mahdolliset muutokseni. Aloitetaan: BMI ei ole kokenut pahemmin muutoksisa, mutta kerron rehellisesti, että on edelleen 31.3, rasva: on nyt 49,6 ja olen tyytyväinen ja pääasiahan on, että se laskee, sisäinen rasvani on edelleen 7 (hyvä minä), lihasta on tullut vähän, mutta se kasvaa omaa tahtiaan, enkä aio lannistua eli lihasta on nyt 21,2, kun viime viikolla oli 21,1, vyötärön ympärys oli 1.9.23 tasan 100cm, nyt 3.12.23 on 88,5cm ja olen happy eli onnellinen, reiden ympärys oli 1.9.23 (77,5) ja nyt 3.12.23 on 68,5cm, lantion ympärys oli 1.9.23 (129) ja nyt 3.12.23 on 98,5. Mun mielestä tulokset ovat paremmat, kuin hyvät. Olen ylpeä itsestäni ja hei jos säkin haluat kokea muutoksia kehossasi (siis jos sulla on painoa 5 kiloa esim. liikaa) niin älä epäröi ottaa yhteyttä sparraajani. Otathan yhteyttä häneen jos haluat voida paremmin: [email protected] 

Kiitos, olen puhunut. Ensviikolla jatkuu blogin päivittelyt. ~Sofku~

Sofian%20blogi%2034.jpg