Moikka! Halusin kertoa asiasta, josta ei kovin yleisesti puhuta. Nimittäin se on erityisherkkyys. Maailmassa on aivan varmasti erityisherkkyys ihmisiä, jotka eivät esim. kestä kovia ääniä tai jos joku toinen vähänkään korottaa ääntään. Mä oon niistä se, joka ei kestä yhtään, jos joku toinen ihminen korottaa vähäänkään ääntään. Mulle jos sen tekee, niin tietääpä sen tehneensä. Mä yleensä en puhu koko ihmiselle vähään aikaan mitään. Tää mun erityisherkkyyteni on nyt lähiaikoina vahventunut. Mä en halua loukata ketään tällä asialla, vaan kerroin oman osani tähän asiaan. Kuitenkin on oma kohtaista kokemusta. Erityisherkkyys ei oo huono eikä paha. Mä vaan näytän hyvin helposti mun tunteeni, jos mua suututtaa, oon surullinen ja jne... Mä halusin nyt avautua tästä asiasta. Ei mitään hätää. Mäkin oon vain ihminen. Ei muutaku kiitos, kun luitte! Seuraavaan kertaan.. ~Sofku~

Sofian%20blogi%2020.jpg