Holaa! Mä oon nyt näköjään joka päivä päivitämässä tätä blogiani, mutta älkää antako sen häiritä. No, mutta aiheeseen, eli mulla on ollut tänään aikas vauhdikas ja tietyllä tavalla raskas päivä. Meidän koulussa oli tänään avoimet ovet päivä, mutta en voinut osallistua siihen, koska mä olin mun kaverin kaa meidän koulun isolla keittiöllä töissä. Siellä me oltiin 3 tuntia ja 30 minuuttia, eli sinällänsä raskas päivä. Me mennään myös perjantaina sinne töihin. Mutta siis mä voin kertoa meidän hommista, että mitä me siellä yleensä tehdäänkään. Eli meidän työ kuvioon kuuluu pää sääntöisesti puhtaiden astioiden vienti linjastoon ja keittiön tavarat omille paikoilleen, kun ne ovat kuivuneet. Siinä itse asiassa tais ollakin meidän työ tehtävät. No sitten, kun me tultiin mun kaverin kaa pois sieltä, niin me tultiin takaisin meidän oman ryhmän pariin ja autettiin heitä ja sitten vähän kerrottiin meidän alastamme heille. Se ei yhtään haitannut, että meillä oli tunnin pitempi päivä tänään. No siinä oli nyt tämän päivän stoori. Kiitos tosi tosi paljon teille, että luette. ~Sofku~

Blogiin%20kuva.jpg