Moikka rakas blogiani lukeva! Ajattelin tässä kertoa nyt, että mitä kuuluu ja mitä oon päättänyt tehdä.. No otsikko sen sanookin eli elämäntapamuutos. Olen päättänyt alkaa tehdä tietynlaista elämäntapa muutosta itessäni nimittäin painoa on noussut minulla parin vuoden sisällä todella paljon. Haluaisin saada ne pois ja se ei käy käden käänteessä. Pitää tehdä töitä ja paljon sen eteen. Tavallaan oma työni eli siivous niin edes auttaa mua tässä prokkiksessa. Sen takia, kun liikun paljon ja sen lisäksi aion käydä lenkeillä. Mähän siis sen jälkeen, kun mut aikoinaan irtisanottiin entisestä työstäni, niin menin aika pohjalle ja aloin syödä entisestään enemmän roska ruokaa eli eines ruokia. Nykyiselle kotipaikkakunnalle muuton jälkeen tuli olo, että hei herää pahvi. Nyt pitäis alkaa tehdä jotain itelleen vielä, kun on mahollista. No aloin ottaa selvää kaikesta mahollisesta tavasta millä saisin itseni kondikseen ja sellainen sitten löytyi ja nyt olen aloittanut elämäntapa  muutoksen teon. Kuulumisista muuta eli hyvin menee. Oon tehnyt duunia ja ukkokin on töissä paiskinut niska hiessä hommii. Meillä menee hyvin ja suhde voi erittäin hyvin, vaikka välillä saattaakin tulla nokka pokkaa eli riitaa, mutta hei se kuuluu elämään. Siinäpä ne tärkeimmät uutiset meikäläisen elämän muutoksista ja kuulumisista. Päivittelen taas, kun tulee asiaa, josta haluun jakaa teillekin jotain.. ~Sofku~