Moido rakkaat blogini lukijat! Aattelin kertoo vähän, että miten mun viikonloppuni meni, kun oli muuta hommaa ja en ollut kotona paljoo. Elikkäs mä menin lauantaina mun siskoni ja hänen miehensä luokse yökylään, mutta ennen sitä me käytiin yhen kaverin luona kylässä ja sen jälkeen käytiin shoppailemassa. Kaupan jälkeen tultiin mun siskon ja sen miehen kotiin ja oltiin loppuillan heidän kotonaan. Sitten sunnuntaina me aamulla me lähdettiin ajelemaan kohti mummolaa, kun meillä oli juhlat siellä ja oltiin noin parisen tuntia siellä. Sen jälkeen lähettiin takas mun siskon ja sen miehen kämpille ja sitten seuraavaksi mä lähin mun siskon kanssa kauppaan shoppailemaan. Ei mitenkään yllättävää. No mä ostin itselleni uudet farkut, niinkuin mun siskokin, kun me haluttiin ostaa vähän vaatteita, mutta tuli ostettua sitten farkut. No kaupassa käynnin jälkeen mentiin takas siskon ja sen miehen kämpille ja odoteltiin siskon miestä, kun se kävi jossain muualla sillä aikaa. Sitten illalla myöhään mun sisko ja sen mies toivat mut takas omaan kotiini. Loppuillan olin vaan ja laittelin tavaroitani kuntoon aamua varten, niin ei onneks aamulla tarvinnut puoli unessa laittaa reppua kuntoon. No arki lähti tosi hyvin käyntiin. Olin siis tänään maanantaina töissä eli työharjoittelussa ja sen jälkeen kävin kaupassa ostamassa itelleni ruokaa ja sen jälkeen tulin kotiin ja oon ollut loppupäivän kotona laiskotellessa. Kiitos, kun luitte. Päivittelen blogiani viimeistään loppuviikosta. ~Sofku~

Sofian%20blogi%202.jpg