" Kun mä sinut kohtasin, oli päivä ihanin..." 

Moikka blogini lukijat. Kuten arvata saattaakin, niin tällä kertaa höpisen rakkaus asioita. On tapahtunut suuri muutos kohti loppuelämääni. Olen siis mennyt naimisiin mun elämäni tärkeimmän ja rakkaimman miehen kaa. Meidän suhdehan on joutunut kokemaan ns. alamäkiä, mutta niistäkin ollaan yhdessä selvitty. Elämä voi tällä hetkellä tosi hyvin. En ois uskonut kolme vuotta sitten, jos joku ois sanonut, että mä meen naimisiin. Hääpäivästä sen verran, että jännitti ihan älyttömästi, mutta jännitys purkaantui vihkimisen jälkeen. Ja joo me mentiin maistraatissa mentiin naimisiin. Nyt, kun on korona, niin onneksi mentiin maistraatissa naimisiin, koska syynä on se, että ei välttämättä oltais päästy naimisiin kirkossa. Meillä oli aluksi ajatuksena, että mentäis eka maistraatissa naimisiin ja kesällä ois ollut liiton siunaus kirkossa. No meille oli pääasia, että mentiin maistraatissa naimisiin. Juhlistamme koronan jälkeen häitämme vähän isommalla porukalla. Mun rinnallani on nyt sellainen mies, joka on mulle se oikea. Mä rakastan häntä todella paljon. Joo sellaista tällä kertaa. Toivottavasti ei ollut mitenkään sekava stoori. Seuraavaan kertaan voipi mennä aikaa. Kiitos, kun luit blogiani. ~Sofku~

Sofia%20ja%20Miika%202020.jpg