Heissulivei kaikki blogiani lukevat immeiset! Kyllä se on syksy taas täällä meidän ilonamme. Eka alkoi hieman lämpimässä säässä syksy, mutta sit tulikin sateet ja voimakkaat tuulet. Tänään 10.9.2020 olikin myrsky. Vettä tuli, kuin saavista kaataen ja tuuli oli niin kova, että hyvä jos hiukset pysy päässä. Nyt on alkanut puiden lehdet ihanasti vaihtaa väriä. Mun lemppari juttu syksyssä on ruskan värit. Onkos täällä ketään, joka tykkää ruskasta tai ylipäätään tykkääkö kukaan syksystä? No siis mun lempi vuodenajat ovat kesä ja syksy. Talvi on kyllä kaunista aikaa, mutta mä en tykkää niistä hyytävistä pakkasista. Oikeestaan kevätkin on mun lempi vuodenaika. Mä aina mietin tosi tarkkaan, että mitä mä tänne kirjoitan. Ja joo mulla piti olla taukoa kirjoittamisesta, mutta nyt tuli sellainen olo, että haluun kirjoittaa jotakin. No eipä tullut muutakaan mieleen, kuin syksy. No nyt tuli todella lyhyt blogi, mutta ei kai se haittaa ketään... Mä laitan ehkä yhden tai pari otosta syksyisistä maisemista. Toivottavasti tykkäsitte blogi kirjoituksestani. Kiitos todella paljon, kun jaksatte lukea kirjoituksiani. Nää on mun mietelmiäni ja ajatuksiani. Seuraavaan kertaan voi mennä muutama tovi tai en tiiä kuinka kauan menee aikaa uuteen blogiin. 

~Sofku~

Luonto%20otoksia%2010.jpgLuonto%20otoksia%2011.jpg