Moikka! Mä päivitän vielä blogia tän viikonlopun aikana kuulumisistani, mutta haluan hieman puhua ulkonäköpaineista. Mähän en oo koskaan ollut ns. normi kehoinen ihminen, vaan aina on se ylipaino määrännyt mun elämääni aika tavalla. Senhän takia tällä hetkellä mä myöskin laihdutan, että kokisin olevani ihminen, jonka keho voisi paremmin ja se, että mä haluun panostaa siihen, että mä en enää palautuisi siihen entiseen. Mä oon kuullut, kuinka mua on haukuttu mm. läskiksi ja sehän ei tietenkään tunnu hyvältä. Alkuun mua ahdisti asia, mutta oon kylmettänyt itseni ja ajatellut niin, että kyseinen ihminen, joka niin sanoo on ilmeisesti itse sellainen. Mä en ilkeyttäni puhu tästä, vaan halusin tietyllä tavalla pohjustaa syytä laihduttamiseeni. Mä en laihduta muita miellyttääkseni, vaan ihan oman itseni takia. Mä haluun elää pitkän ja hyvän elämän. Pääasia kuitenkin on se, että mulla on sellainen mies rinnallani, jolle mä kelpaan tällaisena, kuin oon ja hän tukee mua aivan kaikessa. Mutta joo ei sen enempää tähän väliin. Kiitos, kun luit! Muistakaa te ootte kauniita/komeita tuollaisina kuin ootte. Seuraavassa päivityksessä viikon kuulumiset ja kuinka laihdutus projektini on edennyt. ~Sofku~