Moikka rakkaat lukijat! Mun viikkoni on sujunut hyvin tosin painoni on hieman pomppinut, mutta tänä aamuna 20.1. siis oli pudonnut paino sen verran hyvin, että kerronpa sen nyt, että yhteensä tähän päivään mennessä on lähtenyt painoa 24,5kg. Joo siis paino on pysynyt kuitenkin hyvin kurissa kummiski, mutta ikävä kyllä tässä on käynyt niin, että mun rasva prosenttini on hieman noussut 48, kun viime viikolla oli 46,9. No jatketaas kehon sisäisistä mittauksista ja sen jälkeen kehon ulkoisiin tuloksiin. BMI on pudonnut viime viikkoisesta eli viime viikolla oli 30,4 ja nyt on 30,1, levossa käytetty kilokalori oli viime viikolla 1537 ja nyt on 1526, lihas on pudonnut, enkä ymmärrä miksi, mutta se oli viime viikolla 22,9 ja nyt on 21,9, kehon sisäinen rasva on 7 niinku pitääkin. Kehon ulkoiset seuraavaksi nimittäin reisi oli viime viikolla 68cm ja nyt on 65cm, lantion ympärys oli viime viikolla 109 ja nyt on 105 eli pientä pudotusta ja hyvä niin, koska mulla on aina ollut lantion kaa ongelmia, vyötärön ympärys oli viime viikolla 90,5cm ja nyt on 89cm. No siinä oli taas ne tärkeimmät. Mulla on ollut viikon aikana mielessä kirjoittaa tästä asiasta, mutta en oo kehdannut, mutta tuntuu tällä hetkellä siltä, että haluan. En muista onko tästä puhuttu jo, mutta nyt alan laittaa totuutta pöytään. Mähän oon siis ollut miltei aina ollut iso kokoinen ihminen ja oon saanut kuulla siitä. Ihan vento vieraat ihmiset ja tarkoitan tässä nyt koululaisia, niin ovat huudelleet ja haukkuneet minua ulkonäköni takia, kun on ollut sitä massaa kehossa eli läskiä. Silloin mä otin raskaasti ne ja itkin herkästi, mutta nykyään enää en jaksa välittää muiden mielipiteistä. Mä kuitenkin teen työtä sen eteen, että voisin itse paremmin. Mä en tee tätä laihdutusta muiden vuoksi vaan ihan itseni takia. Anteeksi vuodatukseni, mutta mä haluan kertoa ihan rehellisesti mitä on tapahtunut. Oon myös saanut kuulla omalta siskoltanikin sen, että kuinka mä oon surkee ihminen ja, että minusta ei olisi tähän laihdutukseen, mutta tässä sitä ollaan. Painoa pudonnut ja kehoni näyttää paljon paremmalta. Että en mä mikään surkee raakile oo. Sitä paitsi mikä hän minua haukkumaan, kun mä oon näin hyvin edennyt prokkiksessani. No joo kiitos jos ja kun jaksoit lukaista. Ensviikolla taas blogi päivitykset jatkuupi. Alle tulee 2 kuvaa tän päivän kuvat siis. ~Sofku~

Sofian%20blogi%2037.jpg