Hellurei rakkaat blogini lukijat! Tänään on tullut mietittyä kaikkee mahdollista ja mua on mietityttänyt varsinkin se, että miks mulle tulee välillä sellaisia outoja tunteita pintaan esim. surua ja pelkoa. Tänään on ollut jotenkin sellainen fiilis, että kaikki ei välttämättä oo niin hyvin, kuin olettaa. Siis mun elämässäni on kaikki hyvin, mutta välillä tulee pelko siitä, että "mitä jos" vaikka mun jollekin läheiselle tapahtuu jotain kamalaa. Mä oon myös miettinyt mun elämääni, että mitä mä haluisin tehdä tyyliin, sitten kun koulu loppuu. Mä oon miettinyt mikä on mulle tärkeää ja ainakin tällä hetkellä mulle tärkeimmät asiat ovat: mun oma kotini, vanhempani ja kaikki kaverit ja hyvät ystävät. Mutta joo siinä tulikin kaikki, mitä halusin kertoo täällä blogissani. Mä tykkään avautua välillä mun elämästäni täällä ja askarruttavista asioista. Mä oon nykyään paljon vahvempi ja itsevarmempi asioista, kun mulla on tosi mahtava tuki joukko olemassa esim. mun maailman rakkaat ystävät. Onneks mulla on heidät, koska mitä mä tekisin ilman heitä. Enhän mä välttämättä pystyis edes päivittää blogianikaan tai tehdä ylipäänsä yhtään mitään. Suurkiitos menee siis mun ystävilleni ja teille rakkaat lukijat! Se piristää mua aina, kun mä avaan blogini ja nään, että te ootte käyneet lukemassa mun blogiani. Pyrinpä siis päivittelee blogiani viimeistään loppu viikosta. ~Sofku~

29365857_1592535150867637_62433610077589