Heippa hei rakkaat blogini lukijat! Aattelin tällä kertaa hieman kertoa meitsin elämästä, että kuinka mulla menee. No ensinnäki haluutte varmaan tietää kuinka töissä menee. Töissä tosiaanki menee nyt hyvin ja pääsen tuuraamaan työkaveria, kun hän on lomalla. Ai niin meinasin unohtaa sanoo, että mulla on mennyt umpeen koeaika ja olen edelleen töissä, joten meikällä menee erittäin hyvin. No sitten omassa elämässäni työpaikan ulkopuolella menee myöskin hyvin. Välillä vaan tarviin nollausta keskellä arkea ja sen mä teen joko lenkillä käyden tai värittelen aikuisten värityskirjoi. No rakkaus elämässä niin no.. menee tosi hyvin, vaikkakin on ollut niitä ylä ja alamäkiä. Mikään suhde ei voi olla onnellisempi jos ei oo mitään ylä ja alamäkiä. Voin sanoa vielä sen verran töistä, että eipä mulla oo mitenkään täydelliseni hyvät välit pomon kanssa, mutta pakollisissa asioissa oon pomoon yhteydessä. Se asia on painanut mua syvästi syynä se, että oisin halunnut lisää tunteja, mutta pomo käsittänyt väärin senkin asian. Siispä me jutellaan jatkossa työkaverin kanssa noista työasioista. Onneks on työkaveri jolle puhun. Olihan mulla alkuun työkaverinkin kaa ongelmii, mutta nyt ollaan hyvissä väleissä. Että eipä oo helppoo tää elämä, mutta kaikesta selvitään puhumalla. Niin no olipa taas avautuminen. Tuntui, että halusin jakaa tällaisen artikkelin. Iso kiitos, kun jaksoit lukea tänne asti. Seuraavalla kerralla puhutaan taas elämästäni. ~Sofku~

Sofian%20blogi%2023.jpg