Moikka! Mua rupes tässä vähän mietityttää oikeesti tulevaisuus. Se tuli päälimmäisenä mieleen, että millainenkohan on maailma ois esim. 10 vuoden päästä. No jos tässä pitäis ruveta miettii omaa elämää esimerkiksi, niin mä asun varmaan yksin tai kaksin eli jonkun ihmisen kanssa. Mullahan saattais olla jopa hyvässä lykyssä mies ja ylipäänsä perhe. Sitten mä oisin varmaan työssä käyvä nuori nainen tai työtön. Mulla ei varmaankaan tuu ikinä olee omaa autoa. Jos mun pitäis tyyliin, vaikka lähtee jonnekin pitkälle matkalle, niin mä meen joko linkillä, junalla tai jonkun mun tutun kyydillä tai jos mulla ois joskus mies ja jolla ois auto, niin se varmaan lähtis ilo mielin mun kaa jonnekin mukavalle matkalle. Tosin mähän haluisin lähtee jonnekin etelän matkalle jossain vaiheessa elämää. Mä niin toivoisin, että tää maailma menis parempaan suuntaan. Nyt jo tuntuu siltä, että tää nyky maailma on mennyt huomattavasti huonompaan suuntaan. Eipä tässä muuta sen enempää. Pyrin tosiaan päivittää tätä blogia jos nyt en ehdi joka päivä, niin joka toisena päivänä tai silloin tällöin. Kiitos, kun luette mun blogiani. ~Sofku~

blogger1.jpgart%20finland%201.jpg