Heido kaikki blogini lukijat! Mä aattelin tähän väliin kertoo mun lähitulevaisuuden suunnitelmia, jotka ovat seuraavanlaiset. Eli huomenna lauantaina 27.1. mä lähen käymään Kuopion ikeassa ostoksilla mun tärkeiden ihmisten kanssa. Sitten sunnuntaina 28.1. aattelin olla vaan omassa kodissani laiskotellen. Maanantaina sitten alkais taas jälleen kerran koulu arki ja tiistaina ois mulla vaatteiden- ja tekstiilien huollon näyttö. Siinä näytössä mun pitää lajitella värilliset ja valkoiset vaatteet erilleen toisistaan. Sitten mun pitää laittaa tietenkin ne vaatteet koneeseen ja laittaa pesuaineet ja laittaa päälle koneet. Sitten, kun koneet ovat lopettaneet pesemisen, niin otan vaatteet pois koneesta ja laitan ne kuivatus rumpuun tai kuivaus kaappiin tai pyykki telineeseen. Sitten, kun vaatteet ovat kuivuneet, niin mun pitää jälkikäsitellä vaatteet. Jälkikäsittelyllä tarkoitan silittämistä ja mankelointia. Sitten laitan ne henkariin ja laitan kaappiin ja korjaan silitys raudan ja laudan pois takaisin omille paikoilleen ja otan mankelin töpselin pois pisto rasiasta ja jätän vähäksi aikaa mankelin jäähtymään. Siinä oli tietoa tästä lähitulevaisuudesta. Voin kirjoittaa lisää lähitulevaisuuden suunnitelmista jossain vaiheessa. Kiitos, kun luitte! ~Sofku~

art%20finland%201.jpg