Heissan! Tällä kertaa tuli tällainen asia mieleen, josta halusin puhua täällä. Mähän en oo koskaan ollut millään tavoin ns. normi painoinen. Mulla on vaikuttanut niin moni asia. Nyt mä aion ottaa itseäni niskasta kii ja alan muokata ruoka tottumuksiani ja liikunta tottumuksiani. Täähän on yksityisasia itse kullakin, miten haluaa elää elämäänsä. Munhan ei tarvii teille sen enempää kertoa asiasta. Mä rakastan mun kroppaani sellaisena, kuin se on. Mä vain haluan pitää siitä huolta. Ihan sama miltä näytät ulkoapäin, sillä sä oot ihana juuri tuollaisena, kuin olet. Loppujen lopuksi luonteesi kertoo susta enemmän eli millainen olet ihmisenä. Mä tiiän tästä kyseisestä aiheesta on varmaan aiemminkin puhuttu. Mä en välttämättä oo puhunut asiasta, kuin nyt. Niinku otsikko sanoo, niin mä aion olla keho positiivinen. Tarkoitan, että tykkään kehostani oli se sitten minkä näköinen tahansa. Me ihmiset kuitenkin loppujen lopuksi teemme omat ratkaisumme kehojemme suhteen. Joo uhka rohkea ajatus tuli ilmi, mutta so what. Moikka seuraavaan kertaan, kun keksin järkevän aiheen. ~Sofku~